ایام فاطمیه تسلیت

استاتوسکده وغمگین سرای من

بہ نام کسے کہ پاکتر از شبنم بہار است~بہ ﺳﻼمتے ﺍﻭنے کہ ﺭﻓﺘﻮ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯﻡﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﺪﺵ رمز گوشیمہ

شهادت مظلومانه ی خانم حضرت زهرا سلام الله علیها

 و ایام فاطمیه تسلیت باد

مرو ای سایه ی زیبای خدا از سر من

                                    مرو ای مادر من مادر من مادر من

مهربان من مرو تا که دوباره همه شب

                                    بکشی دست نوازشت به روی سر من

سایه ی رحمت حق از سر این خانه مرو

                                    کن ترحمی به حال دیده های تر من

بی تو کاشانه ی ما همچو عزاخانه شود

                                    مرو ای آرامش جان از بر من

بی تو ای عصمت حق زلال کوثرِ خدا

                                    پر شود زخون دل سبوی من ساغر من

در کنار بسترت اشک حسن می ریزد

                                    او شده شمع غم هجر تو ای دلبر من

گر روی قلب حسین بسوزد از ماتم تو

                                    پرپر از داغ تو گردد دل نیلوفر من

هر نفس که می کشی تا نفس دیگر تو

                                  روح و جان من برون می شود از پیکر من


* * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چه زیباست . . . !

                  به خاطر تو زیستن

                          و برای تو ماندن

                                  و به پای تو مردن

                                                    و به پای تو سوختن

چه تلخ است . . . !

                 دور از تو بودن

                          و خوشبخت زیستن

                                  و برای تو گریستن

                                           و به عشق دنیا نرسیدن

 

ای کاش می دانستی بدون «تو» زندگی تلخ است

و بدون«تو»

مرگ گواراترین زندگی است.

 

ای کاش می شد این حرفا رو به زبون می اوردم ولی باز این غرور لعنتی اجازه نمی ده

                 ******

در شبان غم تنهائی خویش

                          عابر چشم سخنگوی توأم

من در این تاریکی

                          من در این تیره شب جان فرسا

                                           زائر ظلمت گیسوی توأم                     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 مرداد 1394برچسب:,ساعت9:57توسط مصیب پورکهنوجی | |